16 Temmuz 2010 Cuma

vecize!?

Beyninizi zorlayın, korkmayın patlamaz!

Benim erteleyecek bir saniyelik lüksüm yok zamanımı... Çünkü onun her saniyesi bir kere gelip bir kere gidiyor, ve belki şuan son saniyemin içerisindeyim nereden bileceğim, işte bu yüzden gözlerim kocaman açık, kulaklarım pür dikkat, aklım her saniyeyi anlama çabasında... En aç olduğum şey bilgi, hiç doymayacağım şey bilgi... Ve tanımak insanları birer birer...!

Gelişim, tecrübelerle kazanılan bir eğitim şekli... Fakat tecrübeler yetmez eğer siz anlamak için çaba göstermiyorsanız... Anlamak iste, görmek için bak, gördüğünü anla ama göremediğinide anla...

Aslına bakarsan ben de bilmiyorum, sana anlatırken ben öğreniyorum... Ve bilmiyordum zaten, sana söylerken öğrendim... Nasıl söylediğimi sorma onu hiç bilmiyorum... Zaten ben birşey bilmem ki!

Ne söylediğinize çok dikkat edin bir gün aleyhinize delil olabilir...!

Vazgeçilemez diye bir şey yoktur, vazgeçmemek vardır...

Hızlı tüketilen, çabuk unutulur...

Bugün Asaf'lığım üstümde, asabım bozuk, sizinkini ödünç alabilir miyim?

Ah dilimin bağı bir çözülse...!

Beni görmen için bakman yetmez...!

Keşke ellerim, içimden geçenleri yazmaya kiyafet edebilse... O zaman içim ve dışım gerçek anlamda BİR olurdu...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder