23 Nisan 2010 Cuma

ihtilalci


akıl öyle karışık
kalp o kadar hırçın
tüm devrimler
beynimde yapılıyor
aşk ihtilali var
korku sarar içimi
nedenini bilirim
olacaklar bellidir
bir sürü soru sorarım
cevap veremezsin
yorucudur direnişim
aşk söz konusu oldu mu?
bütün devrimler
hatta işgaller
tükenir ben de
git demek
kal demektir aslında
anlayamazsın
keşke çözebilseydim
bilinmeyenleri
ama o kadar
zeki değilim
senin adın deniz
benim adım su
söylemiştim
kaybolurum
sararım dedin
sarmadın
öyle bir yerde durdun ki
düştüğümü görmedin
zihninde başka hayaller
kalbinde kendimi göremedim
aşk konuşmaktır sevgilim
sustuğun cümlelerde
adımı bir kez olsun söylemedin
ben sevdalı derviş
sen dertli sosyalist
kal yüreğimin orta yerinde
senden başka ateş düşmesin
kal desem
kalabilir miydin ki?
git dedim gittin!

oysa sandığım bu değildi
neden huzursuz hala kalbim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder