1 Haziran 2010 Salı

içime kaçış


Kimse dinlemeyi beceremedi, kalbimin sızısını, peki Allah'ım anlatamayacağım derdi bana niye yükledin?

Ne kendime ne bir başkasına beğendiremedim beni... Öyle işe yaramaz hissediyorum şimdi... Bir dost omuzuna öyle hasretim, içimde kopmakta olan fırtınadan haberi yok hiç kimsenin...

Çocukluğum geçiyor gözümün önünden, neler yaşamışım neler, intihara şahit olmuşum, bir çocuk için ne zordur kim bilebilir?

Birine sarılıp uyumak sadece uyumak ve yalnız olmadığını hissetmeye çalışmak ne zormuş meğer, sarıldığın adamlar bedenine sahip olmak istemiş hemen... Kim anlayabilir?

Aşk peşinde koşmuşum dost hasretiyle yandığımdan... Aşk hafifletir acılarımı sanmışım, meğer aşk daha fazla yaralıyormuş...

Dost dediğimse sadece nasihat verirmiş, oysa onların bana verdiği aklın fazlasını verdim kendime, onların gösterdiğinden daha doğrusunu gösterdim kendime yol ve akıl değil ki aradığım anlayış sadece...

Ah vah duymakta istemiyorum, hiç kimse bilmiyor mu sihirli sözcüğü, ihtiyacım olan kelimeyi, en azından dinlemeyi kimse bilmiyor mu?

Dilsiz miyim?

Bir omuza yaslandığımda çok mu ağır geliyor başım... Herkes benden daha akıllı ve daha bilgili, ben her zaman hatalı, hep yanlışta olan arızalı...

Küçücük bir kız çocuğuyken bile dizine alan adamlar o çocuk ruhumu taciz ettiler yaraları hala kapanmadı... Bunuda kimse anlamadı... Yine hatalı olan bendim, yanlış anlamış olmalıydım her zaman ki gibi...

Nasihatler bitmek bilmez nasihatler... Sen şöylesin sen böylesinler, yaftalar, prangalar, imalar, lar lar lar...

Şimdi kendi kendine konuşmakta olan bir deliyim... Kendi omuzuma baş koyup kendime akıl vermeden bu acının beni büyütmesini bekliyorum...

Güçlü ve dişli görünmek zorundayım kimse içimin yaralarını görmemeli, bu yaraları açanlarla ortak olup acılarıma gülüyorlar... Eski aşklarım yeni aşklarına onlara nasıl aşık olduğumu anlatıp tatmin oluyorlar...

Öyle gereksiz ve öyle görünmezim...

Bir kadın, bir acı, bir ruh ve kaybolduğum dünyada kendimi aramaktayım...

Herkesin bir bahanesi var...

Peki ben üstleniyorum hatalarımı ya siz kusursuz musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder