16 Haziran 2010 Çarşamba

aşk oyunu




ne söylediklerin
ya da söylemek istediklerin...
ne sevmelerin,
sevişmelerin,
...sitemlerin...
hiç ama hiç
umurumda değil sevgilim...
öyle söndürülmüş ateş ki bedenim
zerre kadar
ruhumu etkileyemiyorsun artık...

ne kadar zavallısın bebeğim,
geçmişte söylediğin romantik
aptalca sözleri düşünüyorum
ve kahkahayı basıyorum...
o kadar yani...

kalbimi dinliyorum sonra
seni düşününce çarpıyor mu diye...
karnımı öyle yalanlara doyurmuşsun ki
o yüzden etkilenmiyorum bile...
hadi minik serçem git başka bir dala kon...
kollarım ve dallarım
başka bir sevdaya tutulu şimdi...
kendimde bir ateş yakmadım daha
ama başka bir bedeni tutuşturdum tesirimle...
ve aşk oyundu madem ki iki kişilik
onu en iyi ben oynamazsam
namerdim...

2 yorum:

  1. Üffff....müthiş bir intikam şiiri....
    çok etkileyici...tebrikler....

    YanıtlaSil