10 Mayıs 2010 Pazartesi

incelir incelir kopar

Hayatı anlama ve anlamlandırma çabasından yorgun düştükçe daha fazla anlam yükler oluyorum yaşama! Şimdi senden önce ve senden sonrası değişti hayatımın, bundan sonrasından çok korkuyorum... Git demenden korkuyorum. Gözlerinden mahrum kalmaktan korkuyorum... Sanki gözlerinsiz yaşamamışım hiç, onlar olmadan güneş doğmamış, gece olmamış gibi... Hissediyorum gidiyorsun aslında gelişinden çok daha hızlı adımlarla...
Nereye ve neden gittiğini bilmeden, seni tutacak kadar güçlü değil kollarım ama gitme... Bu armağanı elinin tersiyle itme... Korkma, korkun sadece aşkın adından mahrum olmaktan olsun aşk, ölüme giderken koşar adım dünyanın zindanına düşürme bizi...
Hani nerede o deli cesaretin?

Aşk mutluluk mu mutsuzluk mudur demiştin, mutluluktur dedim... Mutlu olmaktan mı korkuyorsun sende? Mutsuzluğun bedeli yoktur ama aşkın bedeli olur sevgili...

Gözlerimizi sevişmekten alıkoyma...

Gel birlikte ölelim de sendenn önce ölmezsem adımı kahpe koy sadece!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder