30 Mayıs 2010 Pazar

kimbilir?


ben bilmem mesela
artık hiçbir iddiam yok
bildiğimi sanmaktan
yoruldum
sanılarla yaşanmıyor
sadece yoruyor hayat
ben bilmem mesela
artık konuşmayı unuttum
hangi dilde
tercüme edilir
hissettiklerim.
konuşmakta
bir işe yaramıyor
ben bilmem mesela
şarkılar anlamsız
besteler hazanda
yaprak yaprak
dökülür keder
ben bilmem
göremem bile
kör
sağır
dilsisim
bir o kadar
dinsizim
ben bilmem mesela
adın neydi unuttum
bir ismin var mıydı?
senin...
ben bilmem mesela
aşk nedir?
yenir mi?
içili mi?
su çürüdü...
yaz, çiz, boya
sanatçısın şimdi
ama
ben bilmem mesela
şiirlerim kimsesiz
şarkılarım hissiz
adını aşk koyduğum
anonim artık
sahipsiz...

ben bilmem mesela
aşkı benden sormayın
hiç yaşamadım
nasıl anlatayım?

mısralarından
su damlar
sardunyalar
ıslanır
büyür mü?
büyür... mü?
ben bilmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder